2 Aralık 2010 Perşembe

Brett Dennen - Ain't No Reason

Size kaliforniya dolaylarından güzel sesli bir delikanlının video klibini izletmek istiyoruz. Çoğu kişi kendisini meşhur House dizisinin bir bölümünün sonundaki şarkısı ile tanıdı. Kimmiş bu çoçuk diyen mutlaka olmuştur o şarkıyı dinledikleri zaman. Hatta dizi manyağı arkadaşlarım "abi bir şarkı buldum, kesin dinlememişsindir" edasıyla geldiler yanıma. iyi de bu "Brett Dennen" dediğimde ise onları hayal kırıklığına uğratmıştım. Bilyorum beni sevmezler ama ben size o şarkının yani Ain't No Reason video klibini siz sevgili dnleyicilerimizle paylaşıyorum.

Not: Şarkıyı dinledikten sonra bana yapılan muamelenin aynısını arkadaşlarınıza yapmayın :)





Brett Dennen "Ain't No Reason"
Yükleyen DowntownMusic. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

Hiç yorum yok: