22 Mart 2012 Perşembe

The Big Pink - Give It Up

Bir ara kafaya Londra'da müzik yapmakta olan gurupları araştırmaya takmıştım. Özellikle sound olarak dikkatimi bir hayli çeken bir grup olmuştu. Belki de yaptıkları o müzikte aramış olduğum o özgünlüğü ya da başka bir ifade ile bağımsızlığı görmüştüm. İlk albümleri "A Brief History of Love" ile tanıdığım The Big Pink grubunun asıl baş aktörleri Robbie Furze ve Milo Cordell. Tanışıklığımız 2009 yılında çıkarmış oldukları bu albümün en dikkat çeken şarkılarından biri olan Dominos şarkısı ile başladı. Son  albümleri Future This ile kendilerini tekrar bana hatırlattılar. Albümü dinlediğimde ilk albümde beni onlara çeken o özgün sound beni bu albümde de yakaldı. Albümün dikkat çeken şarkılarından biri olan Give It Up şarkısına çekmiş oldukları bu klibi izlediğinizde ne demek istediğimi az çok siz de anlayacaksınız.


Hiç yorum yok: