23 Aralık 2011 Cuma

Hilde Marie Kjersem - Fantasy


Galiba yazmayalı uzun bir zaman oldu Bazen içinden gelmiyor bazen iyi bir şeyler göremiyorsun ama tabi bu zaman aralığında yeni bir şeyler bulmaktan vazgeçmiyorsun. “Ben de vazgeçmedim” Uzun bir zaman da vazgeçmeyeceğim. Şu an hava yağmurlu ve yarın şu andaki halinden daha da soğuk olacakmış haberini almışken yeni, o bahsettiğim zaman aralığında topladığım video kliplerinden birini paylaşmak istedim. Tabi o kadar soğuk havadan filan bahsettik. Ben de düşündüm soğuk ama bir o kadar da müzik adına huzurlu işler çıkaran ülke Norveç aklıma geldi. Hatta bu seferki Norveç konuğumuz Hilde Marie KjersemKendisi bir Caz vokalisti. Bir ara Norveç’teki bütün bayan caz vokallerini araştırmıştım. Bir gün dediğine bakmayın birkaç ay sürmüştü. İşte bunlardan biri de Hilde Marie. Hem güzel bir sesi tanıyacaksınız hem de bununla beraber güzel bir video klip izleyeceksiniz.


Hiç yorum yok: