12 Aralık 2010 Pazar

Leftover Cuties - Game Called Life

"Benim dizi izleyecek vaktim yok" mottosu ile dizi izlemiyordum. (Belkide hakketten vaktim yoktu.) Neyse ben sinemada kara mizah tutkunu bir insanım. Ne kadar kara mizah filmleri varsa izlemişimdir. Hatta böyle bir yanım olduğu için şimdiye kadar çekilmiş en iyi türk filmi demişimdir, Vavien filmi için... Geçenlerde bu yönümden yola çıkarak bir arkadaşım bir dizi tavsiyesinde bulundu. Dizinin ismi The Big C ve ismini söyledikten sonra şunu söyledi tarzı kara mizah... ben de merak içinde bölümlerini araştırmaya başladım meğersem dizi daha bu yıl başlamış. Birde yorumlara baktım ki benim gibi dizi izlemeyenler bile dizinin müptelası olmuşlar. Ve o dizinin bir bölümünde bir şarkı çalındı ki hemen kenara not ettim ve siz daily music dinleyicileri için videosunu paylaşmak istedim. Grubun adı Lettover Cuties, şarkının ismi ise Game Called Life...

2 yorum:

MERVE dedi ki...

harika bir dizi gerçekten ve ve müzik.. ben de düzenli dizi izleyemeyenlerdenim vala.. bu film çok hoşuma gitti takipçisiyim bundan sonra..:)

barfilozofu dedi ki...

Teşekkürler, Ella :)