26 Ekim 2010 Salı

Lisa Hannigan - Lille

Bugün sizi güzel bir ses ile tanıştıracağız. Bu güzel kadınla tanıştırmakla kalmayıp çok hoş bir video klibini de yayınlayacağız. O kadar hoş bir klip ki izlerken huzur bulacaksınız. Ve tabi bu klibin sahibi Lisa Hannigan'nın da büyülü sesine şahit olacaksınız. Lille şarkısı Lisa Hannigan'nın ilk solo albümü olan Sea Sew'da bulunan bir şarkı ve ben kendisini bu şarkı ile tanıdım. Tanımayanları da bu şarkı ile tanıştırmak istiyorum. Tabi ben bu şarkıyı dinlediğim zaman bu çok hoş klibi yoktu. Anlayacağınız Lisa Hannigan'nı sevmeniz için size bir neden daha sunuyorum. Gerçekten bu klibi izlediğiniz zaman bana hak vereceksiniz. Ve bundan sonra böyle bir sesi dinlemekten keyif alacaksınız. Lafı daha fazla uzatmadan bu hoş klip ile sizleri baş başa bırakıyoruz.

Hiç yorum yok: