18 Ekim 2010 Pazartesi

Janis Joplin - Summertime (Live Gröna Lund 1969)

Bu sefer aslında yayınlayacağımız bir video klip değil. Bir canlı performans kaydı... İnterneti sevmem için en büyük nedenlerden biridir, bu kayıt. Şöyle ki Youtube diye bir site var bilindiği gibi, ve bu sitede çok sayıda canlı performans kayıtları bulunmakta bu kayıtlardan öyle bir kayıt var ki hayatımda izlediğim en iyi canlı performans kayıtı diyebilirim. Ama ne yazık ki biz Türkler Youtube kapalı olduğu için bu harika kayıtı izleyemiyoruz. İzlemek için Başbakan gibi DNS'lerimizi değiştirmek zorunda kalıyoruz. Ben de başbakanımız gibi DNS'lerimizi değiştirerek bu harika kayıtı izliyorum, ara ara... O kadar huzur veriyor ki bana bu kayıt daraldım mı bunalddım mı izlerim. Bana tarif edilmeyecek duygular yaşatıyor. Zaten an itibari ile Youtube'daki izleme sayısına bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Şimdi biraz da bu canlı kayıttan bastemek istiyorum. Kayıt 1969 yılına ait ve İsveç'in başkenti olan Stockholm'da çekilmiş. Kayıttaki isim ise blues'un beyaz kraliçesi, Janis Joplin... Şarkı ise Summertime... Lafı daha da uzatmadan sizi bu muhteşem kayıt ile başbaşa bırakıyoruz.


Janis Joplin - Summertime (Live Gröna Lund 1969)
Yükleyen barrlass. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.

Hiç yorum yok: