7 Ekim 2010 Perşembe

Cibelle - Green Grass

Green Grass bir Tom Waits şarkısı, üstelik çok sayıda kişinin Cover'ladığı bir Tom Waits şarkısı... Bu Cover'ların en iyisini gelecek olursak aklıma tek bir kişi geliyor. Kim mi? Tabiki Cibelle... Hem de o kadar güzel söylüyor ki bu ayrılık şarkısını, bize de bu şahane klibi izelemek şarkıyı da defalarca dinlemek kalıyor.

yeşil çimenler

başını, eskiden kalbimin olduğu yere yasla
toprak üzerimde kalsın
uzan yeşil çimenlere
beni sevdiğin zamanları hatırla

yaklaş iyice, çekinme
yağmurlu gökyüzünün altında dur,
ay yükseliyor ufuktan,
trenler geçerken beni düşün,
üzerimde biten çalı çırpıyı temizle,
geçip gitmedi mi tren çala çala düdüğünü.
boşluğa karıştım ben
uçuyorum artık havada,
gölgemde dur,
artık herşey benden oluşuyor.
hava raporunda bugün diyecek ki
yağmur kokusu var havada.
tanrı yıldızları aldı,
birleştirdi onları,
artık kuşlar ayırdedilmiyor tomurcuklardan.
benden kurtulamayacaksın hiçbir zaman,
tanrı beni ağaca dönüştürecek.
bana elveda deme
yalnızca gökyüzünü anlat bana
ve eğer gökyüzü düşerse sözlerimin üzerine
şakacı kuşlar yakalarız seninle

başını, eskiden kalbimin olduğu yere yasla
toprak üzerimde kalsın
uzan yeşil çimenlere
beni sevdiğin zamanları hatırla


Cibelle - Green Grass - Official Video from Gustavo Guimarães on Vimeo.

Hiç yorum yok: